Bezpłatna informacja telefoniczna
Bezpłatna informacja telefoniczna
00 800 67891011












2014-05-22

 Specjalna strona stworzona na potrzeby akcji to www.dumnizwyboru.pl

Kampania została podzielona na dwie odsłony. Część wstępna "teaserowa" (od 16 kwietnia do 21 maja) obejmowała współpracę z wybranymi polskimi blogerami i youtuberami, którzy na swoich blogach i profilach społecznościowych,  podejmowali dyskusje na temat swoich życiowych wyborów, umieszczali w każdym poście hasło #dumnizwyboru oraz zachęcali swoich odbiorców do publikowania zdjęć i dzielenia się z innymi tym, z czego są dumni, a przy okazji do wzięcia udziału w konkursie na stronie akcji i w kanałach socialmediowych.

Do akcji włączyli się:

Istotną rolę w tej części projektu odegrali młodzi polscy designerzy, m.in.: Shameless, One Mug A Day oraz Melon Clothes, którzy zaprojektowali specjalne grafiki z kluczowym hasłem #dumnizwyboru. Grafiki znalazły się na koszulkach, które zostały przekazane blogerom i vlogerom jako element kampanii, a jednocześnie stanowiły nagrody konkursowe dla osób publikujących swoje wpisy z hasłem #dumnizwyboru.

Tak wyglądała strona akcji, do 21 maja, gdy jeszcze nie było wiadomo, o co w niej chodzi:

 

 

Drugi etap akcji, ma na celu zachęcenie do oddania głosu w nadchodzących wyborach do PE, które odbędą się 25 maja. Dlatego strona akcji www.dumnizwyboru.pl zmieniła layout na kojarzący się bezpośrednio z UE, a blogerzy zaangażowani w akcję umieszczają na swoich profilach społecznościowych wpisu, wskazujące na to, że 25 maja warto oddać swój głos i być dumnym z wyboru.

Strona po ujawnieniu, kto jest pomysłodawcą kampanii i że wiąże się z wyborami do PE, wygląda tak:

 #dumnizwyboru

Więcej o akcji:

Akcja #dumnizwyboru jest kontynuacją projektu realizowanego wcześniej przez Komisję Europejską w Polsce, czyli konkursu skierowanego do uczniów gimnazjów i liceów -  "Nakręć się na wybory".  Konkurs odbywał się od września 2013 roku do marca 2014 roku. Zadaniem młodych ludzi było nakręcenie 1-minutowych spotów promujących wybory do Parlamentu Europejskiego.

Więcej informacji o konkursie oraz 23 finałowe spotu na stronie: www.nakrecsienawybory.pl

W akcji #dumnizwyboru wspierały nas: Havas Worldwide Warsaw oraz Re:Publika Communications. Havas Worldwide Warsaw odpowiadał za kompleksowe przygotowanie koncepcji akcji, przygotowanie strony www.dumnizwyboru.pl, a także przeprowadzenie konkursu dla użytkowników. Re:Publika Communications odpowiadała za opracowanie koncepcji promocji konkursu oraz zaangażowanie blogerów i youtuberów w realizację samego projektu.

 CTT